Garanciális – jótállási feltételek.

Garancia feltételek!

Háztartásigép Szakszerviz

 

Szervizünk minden általunk elvégzett munkára garanciát, illetve jótállást vállal, a következő feltételek mellett:

Jótállást – Garanciát a kormány 249/2004.(VIII. 27.) számú rendelete- előírásai, és a honlapon közzétettek szerint vállal. Garanciát szervizünk csak az általunk kicserélt alkatrészekre ad!

Ha a hiba jellege megegyezik az általunk kicserélt alkatrész beszerelése előtti állapottal, de azt másik alkatrész produkálja, abban az esetben a másik alkatrész árát ki kell fizetni.

Több ugyanazon hibajelenség okozhatja, ugyanannak a hibajelenségnek is a tünetét.

A Javításainkra egységesen 3 hónap garanciát vállalunk, csak a kicserélt alkatrészre, nem az egész gépre!

A karbantartás szerű javításokra ( szűrők tisztítása, vízkő eltávolítás, szennyeződések okozta hibákra biztosíték – izzók cseréjére ) garanciát NEM vállalunk!

Műanyag alkatrész törésére garancia NINCS ( ajtó kilincs, és egyéb műanyag alkatrészek )

Garanciális problémánál, ha a hiba ugyan olyan jellegű, mint a javítást megelőzően, de másik alkatrész , illetve egység okozza, akkor az nem tartozik bele a garanciális javítási igénybe, így tehát a garancia nem érvényesíthető.

A garanciális ügyintézés menete:

Az ügyfél bejelenti a hibát, a diszpécser kollégánk egyezteti a kiszállás időpontját ami ( 1-3 munkanapon belül megtörténik ) Kollégánk a megbeszélt időpontban felkeresi Önt otthonában, és bevizsgálja a készüléket, majd tájékoztatja a gép jelenlegi állapotáról, illetve a hiba okáról. Amennyiben jogos a garanciális igény, abban az esetben orvosolja azaz megkezdi a javítást, ha esetleg másik alkatrészre van szükség, akkor intézkedik annak beszerzéséről.

Amennyiben nem jogos a garanciális igény, abban az esetben tájékoztatja Önt a várható költségekről. Ebben az esetben általában a munkadíjat elengedjük kedves ügyfeleinknek, ha a hiba a javítást követően 3 munkanapon belül jelentkezett.

Pénz visszafizetést csak és kizárólag a NEM javítható gépek esetében adunk vissza, egyéb esetekben javítunk!

Figyelem! A garancia azonnal érvényét veszti, ha a készüléket másik szerviz, vagy szerelő még a szervizünk által biztosított garanciális időn belül szervizeli, vagy szétszereli, illetve bármi nemű javítást végez rajta! Ennek következtében az Ügyfél NEM élhet a garancia nyújtotta szolgáltatásainkkal, és NEM jogosult pénz visszafizetésre, illetve kártalanításra sem!

A garanciális igényt csak és kizárólag a szerviz központi telefon számain lehet bejelenteni, a szerelő kollégák ezen ügyekben nem illetékesek, így kérjük ne a szerelő telefonszámát hívják! Általában nem is vesszük figyelembe a kollégáknál tett bejelentést, mert elfelejtődik munka közben!

Garanciális igény bejelentésére fenntartott elérhetőségeink:

Hívható: Hétfőtől – Péntekig:  14h-16h között.

06 70 427 2131  Cégtulajdonos Rácz Gábriel

06 70 555 6109  Szervizvezető Rácz István gyakorlati oktató tanár.

Figyelem!

A szerviz szolgáltatás megrendelésével szolgáltatási szerződés jön létre Ön, és a Szerviz között!

A szerződést nem iktatjuk, utólag nem hozzáférhető! 

Megrendelése FIZETÉSI kötelezettséggel jár!

Üzleti/céges ügyfeleink részére kiállított számlánk tartalmazza a fizetendő összegét és a fizetési határidőt.

Kérjük, ügyeljen a fizetési határidő betartására, mert Társaságunk a késedelmes napok után a Ptk-ban meghatározott késedelmi kamatot számít fel.

Ezen felül Társaságunk jogosult a Ptk. 6:155. § (2) rendelkezése értelmében a fizetési határidőre ki nem egyenlített számlák esetében 40 eurónak megfelelő forintösszeget felszámítani!

Felügyeleti szerveink:

Heves Megyei Fogyasztóvédelmi Felügyelőség

Eger, Megyeháza, Kossuth Lajos u. 9, 3300
(06 36) 515 598
——————————————

Heves Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett

Heves Megyei Békéltető Testület

Cím: Heves Megyei Kereskedelmi és Iparkamara 3300 Eger, Faiskola út 15. fsz. 15.

Telefon: (36) 416-660, e-mail: bekeltetes@hkik.hu

————————————–

Email: haztartasigepszakszerviz1@gmail.com