Garancia feltételek!
Electrojavker kft.
Háztartásigép Szakszervize.
Szervizünk minden általunk elvégzett munkára garanciát, illetve jótállást vállal, a következő feltételek mellett:
Jótállást – Garanciát a kormány 249/2004.(VIII. 27.) számú rendelete- előírásai, és a honlapon közzétettek szerint vállal. Garanciát szervizünk csak az általunk kicserélt alkatrészekre ad!
Ha a hiba jellege megegyezik az általunk kicserélt alkatrész beszerelése előtti állapottal, de azt másik alkatrész produkálja, abban az esetben a másik alkatrész árát ki kell fizetni.
Több ugyanazon hibajelenség okozhatja, ugyanannak a hibajelenségnek is a tünetét.
A Javításainkra egységesen 3 hónap garanciát vállalunk, csak a kicserélt alkatrészre, nem az egész gépre!
A karbantartás szerű javításokra ( szűrők tisztítása, vízkő eltávolítás, szennyeződések okozta hibákra biztosíték – izzók cseréjére ) garanciát NEM vállalunk!
Műanyag alkatrész törésére garancia NINCS ( ajtó kilincs, és egyéb műanyag alkatrészek )
Garanciális problémánál, ha a hiba ugyan olyan jellegű, mint a javítást megelőzően, de másik alkatrész , illetve egység okozza, akkor az nem tartozik bele a garanciális javítási igénybe, így tehát a garancia nem érvényesíthető.
A garanciális ügyintézés menete:
Az ügyfél bejelenti a hibát, a diszpécser kollégánk egyezteti a kiszállás időpontját ami ( 1-3 munkanapon belül megtörténik ) Kollégánk a megbeszélt időpontban felkeresi Önt otthonában, és bevizsgálja a készüléket, majd tájékoztatja a gép jelenlegi állapotáról, illetve a hiba okáról. Amennyiben jogos a garanciális igény, abban az esetben orvosolja azaz megkezdi a javítást, ha esetleg másik alkatrészre van szükség, akkor intézkedik annak beszerzéséről.
Amennyiben nem jogos a garanciális igény, abban az esetben tájékoztatja Önt a várható költségekről. Ebben az esetben általában a munkadíjat elengedjük kedves ügyfeleinknek, ha a hiba a javítást követően 3 munkanapon belül jelentkezett.
Pénz visszafizetést csak és kizárólag a NEM javítható gépek esetében adunk vissza, egyéb esetekben javítunk!
Figyelem! A garancia azonnal érvényét veszti, ha a készüléket másik szerviz, vagy szerelő még a szervizünk által biztosított garanciális időn belül szervizeli, vagy szétszereli, illetve bármi nemű javítást végez rajta! Ennek következtében az Ügyfél NEM élhet a garancia nyújtotta szolgáltatásainkkal, és NEM jogosult pénz visszafizetésre, illetve kártalanításra sem!
A garanciális igényt csak és kizárólag a szerviz központi telefon számain lehet bejelenteni, a szerelő kollégák ezen ügyekben nem illetékesek, így kérjük ne a szerelő telefonszámát hívják! Általában nem is vesszük figyelembe a kollégáknál tett bejelentést, mert elfelejtődik munka közben!
Garanciális igény bejelentésére fenntartott elérhetőségeink:
Hívható: Hétfőtől – Péntekig: 14h-16h között.
06 70 427 2131 Cégtulajdonos Rácz Gábriel
06 70 555 6109 Szervizvezető Rácz István gyakorlati oktató tanár.
Figyelem!
A szerviz szolgáltatás megrendelésével szolgáltatási szerződés jön létre Ön, és az Electrojavker KFT között!
A szerződést nem iktatjuk, utólag nem hozzáférhető!
Megrendelése FIZETÉSI kötelezettséggel jár!
Felügyeleti szerveink:
Heves Megyei Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Heves Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett
Heves Megyei Békéltető Testület
Cím: Heves Megyei Kereskedelmi és Iparkamara 3300 Eger, Faiskola út 15. fsz. 15.
Telefon: (36) 416-660, e-mail: bekeltetes@hkik.hu
——————————
Email: electrojavkerkft@gmail.com